بلاگ ایزی وبینار (ادوبی کانکت و آموزش مجازی)

چگونه با استفاده از کلاس های آنلاین به آموزشگاه ها رونق بدهیم؟

تاریخ به روز رسانی : 1400/01/22 11:38:16 - تعداد بازدید 32767 مرتبه
متاسفانه با گسترش بیماری کرونا، خیلی از کسب و کارها بخصوص مراکز آموزشی که برگزار کننده دوره های مختلفی بوده اند با زیان های چشم گیری مواجه گردیدند. اما همین موضوع بستری را برای تغییر در نوع تفکر برای برگزاری دوره های آموزشی ایجاد نمود. برخلاف نظر عموم که کلاس های حضوری می تواند بسیار سودآور باشد، اینگونه آموزش ها مشکلات متعددی را نیز برای آموزشگاه ها به دنبال خواهد داشت که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:
1.    محدودیت ظرفیت تعداد شاگردان برای کلاس های حضوری
2.    محدودیت تعداد کلاس های فیزیکی
3.    تهیه ی لوازم آموزشی مورد نیاز مانند تخته، صندلی، مانیتور و ...
4.    محدودیت در زمان اجرای کلاس ها 
5.    محدودیت در مکان برگزاری کلاس ها به لحاظ مراجعات حضوری
 
 

 
این چالش ها همگی منجر به بروز رویکرد جدیدی در حوزه برگزاری کلاس های آموزشی مبتنی بر اینترنت و فضای مجازی گردیده است. در این کلاس های آنلاین، یک کلاس آموزشی می تواند به بهترین شکل، بدون محدودیت در زمان و مکان و نیز با تعداد بالایی از شرکت کنندگان برگزار گردد.  
 
کلاس آموزش مجازی

وجود کلاس های آنلاین از لحاظ هزینه هم می تواند برای موسسه آموزشی مقرون به صرفه تر باشد، زیرا به جای هزینه کردن برای تأمین فضا، میز، صندلی و ... صرفا یک بستر برگزاری کلاس های مجازی مانند ادوبی کانکت از سوی آموزشگاه تهیه خواهد شد و بسیاری از هزینه های آموزشگاه در مدل های سنتی از بین خواهند رفت.
لازم به یادآوری است که در نرم افزارهای آموزش مجازی، ابزارهایی مانند به اشتراک گذاری اسلاید، ویدئو، تخته وایت بورد، نظر سنجی و بسیاری از ابزارهای دیگر در اختیار مدرسین و دانشجویان و دانش آموزان خواهند بود. 

اجاره ی کلاس


استفاده از مطالب این صفحه در هر جای دیگری تنها با ذکر نام ایزی وبینار و ارجاع به این صفحه مجاز خواهد بود.
کپی کردن لینک مقاله
https://www.easywebinar.ir/blog/13/

بازگشت به آرشیو مطالب