بلاگ ایزی وبینار (ادوبی کانکت و آموزش مجازی)

لایسنس کرک شده یا اورجینال ادوبی کانکت؟

تاریخ به روز رسانی : 1400/01/22 11:57:52 - تعداد بازدید 32767 مرتبه
نرم افزار ادوبی کانکت (Adobe Connect) بدون شک یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین محصولات برای برگزاری وبینار، کلاس مجازی و دوره های آموزشی آنلاین است. این نرم افزار که جزو محصولات شرکت Adobe کشور امریکا است، از سالهای خیلی دور در کشور ما ایران نیز مورد استفاده زیادی بخصوص در مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها قرار می گرفته است. اما از چند سال پیش، بر اساس تحریم های بین المللی، ارائه خدمات این شرکت برای مشتریان ایرانی متوقف شد به شکلی که وب سایت این شرکت نیز معمولاً با استفاده از روش عادی قابل مشاهده برای هموطنان ما نمی باشد. بروز شرایط ذکر شده، تغییر در نحوه ارائه لایسنس ها و افزایش قیمت این نرم افزار به پیرو افزایش نرخ ارز باعث شد تا مجموعه های مختلفی در کشور اقدام به کرک کردن این نرم افزار نمایند. 
 
سفارش کلاس آنلاین مجازی

به دلیل عدم رعایت قوانین Copyright، موضوع استفاده از نرم افزارهای کرک شده مقوله جدیدی در کشور ما نیست. بسیاری از ما از ابتدایی ترین نرم افزارهای مورد نیازمان که سیستم عامل است تا حرفه ای ترین ابزارهای تخصصی مورد نیاز برای کسب و کارهایمان را به راحتی و شاید حتی بدون هیچ هزینه ای از دوستان، فروشگاه ها یا وب سایت های اینترنتی به دست آورده و از آنها استفاده می نماییم. اما استفاده از یک محصول نرم افزاری که قرار است به غیر از خود ما، افراد دیگری نیز به عنوان استفاده کننده از آن به حساب آیند موضوعی متفاوت به حساب می آید، بخصوص زمانی که کیفیت و تداوم استفاده از این موضوع ارتباطی مستقیم با اعتبار و آبروی کاری ما داشته باشد.
 
کرک ادوبی کانکت یا نسخه اورجینال

با توجه به تماس های بسیاری که از سوی علاقه مندان به استفاده از نرم افزار Adobe Connect با تیم فروش ایزی وبینار در طی سالهای فعالیت این مجموعه برقرار شده است، در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا شما را با برخی مشکلات و تفاوت های نسخه های کرک شده ادوبی کانکت با نسخه های اورجینال و رسمی آن که توسط ایزی وبینار ارائه می گردد مطرح نماییم.
  • عدم پایداری سرویس: نسخه های کرک ادوبی کانکت پس از نصب بر روی سرورهای میزبانی با اختلال عملکرد و قطع و وصلی های بسیاری مواجه می شوند به شکلی که مدرسین و دانشجویانی که در حال استفاده از این نسخه های کرک شده هستند پس از مدت زمانی کوتاه با نارضایتی بسیاری اعتراض خود را اعلام و یا حتی از ادامه استفاده از چنین سرویسی صرف نظر خواهند نمود. فراموش نکنید که کرک کردن یک نرم افزار همواره با دستکاری هایی توسط فرد کرک کننده همراه است و همین موضوع منجر به بروز مشکلات در عملکرد واقعی این نرم افزارها خواهد شد.
  • عدم امکان به روز رسانی: نسخه های کرک شده نرم افزار معمولاً قابلیت دریافت آپدیت های ارائه شده برای محصول را ندارند. بنابراین ویژگی های جدیدی که به نرم افزار اضافه می شوند و یا رفع مشکلات شناسایی شده در نرم افزار که در به روز رسانی های جدید به آنها رسیدگی شده است را باید در نسخه های کرک شده فراموش کرد.
  • نیاز به دستکاری های مکرر سرور: در بسیاری از نسخه های کرک شده ادوبی کانکت نیاز است تا به دلیل محدودیت های موجود، بارها و بارها تاریخ و ساعت سرور را تغییر دهید تا عملکرد نرم افزار امکان پذیر گردد.
  • اختلال عملکرد با سایر نرم افزارها: در زمانی که نرم افزاری توسط یک فرد که با ساختار کامل آن محصول آشنا نیست کرک و دستکاری می شود، بروز اختلالات جانبی که تأثیر مستقیم بر روی سایر نرم افزارها دارند دور از انتظار نیست. در این شرایط، هر بخش از سرور میزبانی که دارای عملکرد های مختلف می باشد می تواند دچار مشکل شوند.
  • دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شما: شخصی که کرک نرم افزار را انجام داده است قاعدتاً صرفاً این کار را در راه رضای خدا انجام نداده است! در چنین شرایطی ممکن است اطلاعات کلاس های مجازی، دانشجویان، فایل های رکورد شده کلاس ها و سایر اطلاعات مهمی که در این نرم افزار ذخیره کرده اید به راحتی به دست فرد مذکور افتاده و از آنها در اهداف مختلف استفاده شود.
 
راهنمای انتخاب سرور

امیدواریم توانسته باشیم شما را با تفاوت های استفاده از نسخه کرک ادوبی کانکت با نسخه اصلی آن آشنا کنیم.
در ایزی وبینار افتخار داریم تا کلیه سرویس های اجاره ادوبی کانکت و یا نسخه های مادام العمر این نرم افزار را با استفاده از لایسنس های اورجینال Adobe Connect به مشتریان محترم ارائه و بالاترین سطح کیفیت را به ایشان عرضه نماییم.
برای آشنایی با پلن های اشتراک یا خرید ادوبی کانکت اینجا کلیک کنید.

استفاده از مطالب این صفحه در هر جای دیگری تنها با ذکر نام ایزی وبینار و ارجاع به این صفحه مجاز خواهد بود.
کپی کردن لینک مقاله
https://www.easywebinar.ir/blog/1/

بازگشت به آرشیو مطالب