توافق نامه استفاده از خدمات

کلیه مشتریان محترم با ثبت سفارش در این وب سایت ، موافقت کامل خود با مفاد مندرج در این صفحه که حکم قوانین تبین شده از سوی گروه فناوری اطلاعات پرنیا را دارند اعلام داشته و متعهد به رعایت آنها خواهند بود. در این توافقنامه از گروه فناوری اطلاعات پرنیا با عنوان ایزی وبینار نام برده خواهد شد.

  • ایزی وبینار از طریق این وب سایت بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران فعالیت خواهد نمود.
  • ایزی وبینار هیچ نماینده ای را در داخل کشور نداشته و ارائه سرویس از سوی این گروه تنها از طریق این وب سایت صورت خواهد پذیرفت.
  • نصب لایسنس های خریداری شده مشتریان محترم تنها توسط تیم فنی ایزی وبینار صورت خواهد پذیرفت و برای این منظور مشتریان محترم می باید امکان اتصال Remote به سرور اصلی را برای این امر در اختیار ایزی وبینار قرار دهند.
  • سرور اصلی به منظور جلوگیری از بروز اختلال های احتمالی می باید تنها برای اجرای برنامه Adobe Connect مورد استفاده قرار گیرد و در غیر اینصورت مسئولیت رفع مشکلات بر عهده مشتریان خواهد بود.
  • لایسنس های ارائه شده مخصوص استفاده بر روی یک URL می باشند
  • در نسخه های اجاره ای که میزبانی آنها توسط ایزی وبینار صورت می پذیرد می باید به این نکته دقت نمود که با توجه به دخیل بودن زیرساخت اینترنت و مباحث مرتبط با دیتاسنترها ، در صورت بروز مشکلات ناشی از این موارد که از کنترل ایزی وبینار خارج هستند ، مشتریان محترم می باید تا حصول شرایط مطلوب شکیبا باشند. هرچند که ایزی وبینار سعی نموده است تا مناسبت ترین ابزارهای ممکن و دیتاسنترهای مطرح کشور را برای ارائه خدمات خود انتخاب و استفاده نماید و طی سالهای گذشته با کمترین مشکلات ممکن مواجه بوده است.
  • مشتریان ایزی وبینار موظف می باشند که از داده‌های مهم خود نظیر فیلم های آموزشی ضبط شده به صورت منظم پشتیبان گیری نمایند. ایزی وبینار به صورت هفتگی و معمولاً در پایان هفته از داده های مشتریان پشتیبان گیری می نماید اما در صورت بروز مشکلات فنی که منجر به از دست رفتن داده های مستقر شده بر روی سرورها باشد در بازه های خارج از این مدت مسئولیتی را نخواهد داشت.
  • مسئولیت پشتیبانی استفاده کنندگان سامانه (مدرسین و اعضاء کلاس ها و وبینار) بر عهده خریدار سرویس خواهد بود.
  • ایزی وبینار می تواند در صورت عدم تمدید به موقع سرویس های ماهیانه از سوی مشتریان، نسبت به حذف سرویس و اطلاعات مرتبط با آن به طور کامل از سرورهای خود اقدام نماید. تاریخ انقضاء لایسنس مصادف با قطع دسترسی کاربر خواهد بود و پس از آن عملیات حذف سرویس از سرورهای میزبانی صورت خواهد پذیرفت.
  • در سرویس های دارای محدودیت زمانی (پلن های ماهیانه) امکان ارتقاء سرویس به پلن بالاتر (Upgrade) با پرداخت مابه التفاوت دو پلن به نسبت مدت زمان باقی مانده میسر خواهد بود اما به دلیل مسائل فنی، امکان کاهش سطح سرویس (Downgrade) در هیچ یک از پلن ها امکان پذیر نبوده و مشتریان محترم در صورت نیاز به این موضوع می باید سرویس جدیدی را طی پلن پایین تر خریداری نمایند.
  • لغو سفارش ها تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که عملیات اجرایی و فنی توسط ایزی وبینار صورت نپذیرفته باشد. در این شرایط امکان بازگشت وجه به مشتریان محترم بر اساس اطلاعات حساب هم نام با مشخصات فرد ثبت کننده سفارش وجود خواهد داشت. در صورت شروع عملیات فنی ، امکان بازگشت وجه مسیر نخواهد بود.
  • محتوای این صفحه بدون اطلاع قبلی و بر حسب گذر زمان امکان تغییر را خواهند داشت و مشتریان محترم می باید به صورت دوره ای و متناوب آنرا مطالعه نمایند.